mandag 6. november 2017

7.) NEXUS: Svindeltrekanten DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM i Carl Krogh Arnet/BWOs NEXUS svindel.

.
7.) NEXUS: Svindeltrekanten DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM i Carl Krogh Arnet/BWOs NEXUS svindel.
.
Fra omsvindelogbedrag.blogspot.com
.
Jeg Avdekket OG Motarbeidet Carl Krogh Arnet/NBS (Norges Beste Svindler) og Statsminister Jens Stoltenberg/APs Svindeltrekant DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM i Carl Krogh Arnets/BWO NEXUS svindel.
Ingen starter byggingen av verdens dyreste spesialbygde "harsh environment arctic FPSO" uten at man har en - åpen eller skjult - kontrakt. INGEN! - Og ihvertfal IKKE Carl Krogh Arnet.
Det er nå mulig at FPSO Nexus #1 ble bygget på en skjult leie/kjøps-kontrakt for det Statseide AP-oljeselskapet Statoil og ikke Rosneft slik jeg tidligere trodde. Og at den eneste investorsvindelen jeg har funnet som ble STARTET som en investorsvindel var avtalt spill mellom svindlerne, den Statseide AP/Jens Stoltenberg/Rune Bjerke banken DNB og Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM og det Statseide AP/Jens Stoltenberg-oljeselskapet Statoil...
.
Jeg oppdaget svindelen i juli 2009 da jeg studerte Nexus som et mulig turnaround-case. Svindelen var uten dramatikk, men foregikk som en langsom kveling av aksjonærene og obligasjonseierne.
.
Svindlere skal helst ikke berike seg for mye underveis for det kan siden vekke mistanke om at noe er/var galt. Carl Krogh Arnet, som sto bak svindelen, kunne allikevel ikke stå for fristelsen...
Da Carl Krogh Arnet grunnla selskapet i Singapore betalte Carl Krogh Arnet 1 US cent(6 øre) pr aksje.
.
Carl Krogh Arnet solgte aksjene senere til - nær ATH - 72 kroner aksjen. DET gir Carl Krogh Arnet en verdistigning på UFATTELIGE 120.000% prosent! Etthundreogtyvetusen prosent! Noe Carl Krogh Arnet tjente endel millioner NOK på... Og DET er sikkert veldig artig for Carl Krogh Arnets eks APL ansatte som - detaljplanlagt og detaljstyrt av Carl Krogh Arnet - fikk nær 99% i tap...
.
Carl Krogh Arnet grunnla Nexus og Carl Krogh Arnet styrte hele svindelen - "fra sidelinjen" - til Nexus #1 - verdens dyreste harsh environment arctic FPSO - ble solgt.
Jeg må innrømme at Carl Krogh Arnets kalde, glatte og kyniske investorsvindel er imponerende. Derfor ga jeg Carl Krogh Arnet tittelen NBS (Norges Beste Svindler).
.
De beste BWOSE trådene mine:
Nicket "Next" brukte jeg de første to månedene jeg skrev om Nexus.
.
Innlegg av: Next (31.08.09 18:18 ), lest 710 ganger Ticker: BWOSE
CEO BWO/APL+12mnd=Nexusvindelprosjekt -96,67%
.
Innlegg av: NFL 98/2 (13.09.09 20:57 ), lest 1457 ganger Ticker: BWOSE
6+3 Oslo Børs BEVISTE svindelbørspauser i NEXUS
.
Innlegg av: NFL 98/2 (17.09.09 22:58 ), lest 2403 ganger Ticker: BWOSE
NEXUS 1.984mNOK underslagsvindel=34 NOKAS-ran!
.
Innlegg av: NFL 98/2 (17.10.09 20:37 ), lest 2169 ganger Ticker: BWOSE
BW Gas OB største investorsvindel 3,2-5,2 mrd NOK?
.
Slik så kursutviklingen i NEXUS ut i desember 2009:
.
NEXUS OSE historikk:
Endring i 2008 -71.85%
Endring siste tolv måneder -95.12%
Høyeste i 2009 30.00
Laveste i 2009 1.22
Høyeste siden 30/03-2007 74.75
Laveste siden 30/03-2007 1.22
Endring fra topp -98.37%
.
Den 23.desember 2009 ble NEXUS delistet fra Oslo Børs og notert "nesten uten verdier" på Oslo Axess.
.
NEXUS Oslo Axess historikk:
Endring siste måned -21.74%
Endring i fjor -15.00%
Endring siste tolv måneder -28.00%
Høyeste i år 0.30
Laveste i år 0.15
Høyeste siden 23/12-2009 0.89
Laveste siden 23/12-2009 0.11
Endring fra topp -79.78%
.
Den 30.august 2013 ble Nexus delistet fra Oslo Axess.
.
Da jeg en tid plasserte Carl Krogh Arnet på førsteplass av Listen: "Personer som ikke liker meg" / Personer som ønsker meg drept / viste jeg et CEO bilde av Carl Krogh Arnet i BWO. Personen jeg viste bildet til utbrøt forskrekket:
"Fy faen så sleip han ser ut!" Noe som jeg skrev på internett - og så gikk det noen få uker og Carl Krogh Arnet kom med et nytt BWO CEO bilde der Carl Krogh Arnet greier å presse frem et smil - kanskje tenkte han på alle millionene han kom til å fortsette å tjene på å svindle sine egne APL ansatte?
.
Carl Krogh Arnet leste hva jeg skrev og avslutningen av svindelen ble ikke slik han hadde planlagt...
Tilsynelatende veldig hastig ble Nexus #1 solgt til et selskap tilhørende Brasils rikeste person Eike Batista (Brasils rikeste den gang da - på vei mot personlig konkurs nå...). Og Eike Batistas selskap hadde bare leteblokker i tropiske Brasilianske farvann der de absolutt ikke trengte noen - dyr i drift - arktisk FPSO...
.
Ved salget av Nexus #1 godtok obligasjonseierne et tap på mellom 50% og 89% eller totalt vel 1 milliard NOK i obligasjonstap. Det var omtrent det samme tapet som aksjonærene fikk.
Tilsammen vel 2 milliarder i tap detaljplanlagt og detaljstyrt av Norges Beste Svindler/Carl Krogh Arnet/BWO - som er et aktivt og meget dyktig medlem av [SvindlerGenerasjonen]...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

  . 52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant No...