tirsdag 21. november 2017

23.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!

.
23.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!
.
Meg fra HegnarOnline:
.
NFL 007
I dag kl 08:07 49
Rapportér
.
En ny dag med nye shorte muligheter.
Det at AP/DNB beskytter kursen betyr at man kan selge millioner av aksjer UTEN å legge videre press på kursen.
Så samarbeider man med NHH mot at NHH får 25% av netto shorte gevinst. NHH bruker mitt materiale til oppgaven for å BEVISE at Statsminister Jens Stoltenberg satte opp Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM. For at Statsminister Jens Stoltenberg kunne svindle Norges befolkning gjennom den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
.
Nå har nok AP, DNBs Rune Bjerke og diverse forhenværende studenter ved NHH truet NHH til IKKE å samarbeide med meg men hvis NHH får mere enn en milliard kroner så kommer nok NHH å ikke bry seg om truslene fra AP/DNB/RuneBjerke/OSE/BenteLandsnes + diverse tvilsomme individer som studerte på NHH. Av alle NHHs tusenvis av ferdig uteksaminerte studenter er det nok sikkert KUN en prosent som har tydd til å bruke sin NHH utdanning til kriminalitet.
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Jeg er totalt blakk og solgte i går en Kinesisk ustemplet sølvbarre for 450 kroner. Jeg ser det imidlertid som umoralsk å tjene penger for meg på shorting av DNB aksjen så jeg skal ikke kreve noe for bruk av mitt 10 år lange forarbeide så lenge NHH får 25% av netto fortjeneste.
.
Fordelen for meg er at jeg da får arrestert de som jeg på vegne av Norges Fremtid må få arrestert.
Og jeg vil i år 2100 bli regnet som en av vårt århundre fem viktigste Nordmenn.
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

  . 52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant No...