torsdag 9. november 2017

19.) Glemte min onkel NHH Professor B.B. (NHH 1968-1994) å lære sine studenter Etikk og Moral?

.
19.) Glemte min onkel NHH Professor B.B. (NHH 1968-1994) å lære sine studenter Etikk og Moral?
.
Min mors lillebror flyttet tilbake til Bergen fra sin jobb hos Denofa-Lilleborg i 1968 for å begynne i Professorat på NHH.
Med seg hadde han mine litt Oslo-eksotiske slektninger: to kusiner, en fetter samt min litt strenge tante fra Oslo(?).
.
Flere av de jeg skriver om hadde min onkel som Professor på NHH.
Noen av dem har kanskje til og med hatt han som personlig Mentor.
Glemte min kjære onkel å lære dem Etikk og Moral?
.
Lærer NHH i dag sine studenter Etikk og Moral?
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

  . 52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant No...