tirsdag 21. november 2017

22.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.

.
22.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.
.
Fra arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Jeg skal ikke ha noe for forslaget og forarbeidet men jeg ønsker at 25% av netto fortjeneste gies til NHH mot at de hjelper til med å felle AP/DNBs Svindeltrekant DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
4 milliarder NOK i shorte fortjeneste gir da 1 milliard NOK til NHH. Slik at NHH kan lære sine studenter tilstrekkelig om Etikk og Moral... Min mors lillebror var Professor på NHH fra 1968 til han døde i 1994 og det kan godt gies i hans navn.
.
I går startet jeg min første tråd på HegnarOnline sitt diskusjonsfora på to år.
Jeg forandret i dag tråden til en "Selg DNB short" tråd.
Å selge DNB short er interessant fordi AP/DNB kommer til å bruke milliarder på å forsvare kursen.
AP/DNB vet at får jeg DNB kursen til å kollapse kommer jeg også til å få Jens Stoltenberg, Rune Bjerke, Bente Landsnes, Guro Steine og Tor-Aksel Busch arrestert også...
.
DNB har over 40.000 aksjonærer, mange av de er bevisste svindel profitører. De andre aksjonærene fortjener ingen sympati for har de ikke vært i stand til å forstå at det er noe alvorlig galt med DNB og AP/DNBs Rune Bjerke da fortjener de IKKE å ha ledig kapital til aksjeinvesteringer...
Tråden står under "Finans" med ticker kode DNB. Nicket jeg brukte var JUX* og mitt splitter nye nick NFL 007...
JUX* nicket fikk jeg da jeg jaktet på Norges Fremste Seriesvindler JUM,
nå jakter jeg på hans kone - men på en litt annen måte...
Mitt gamle meglerselskap Pareto, som kjøpte opp mitt meglerselskap Bergen Fonds, tjente sammen med Endeavour noe sånt som 500 mNOK på å raide CRU / Crew Gold, og hvis Pareto brukte mitt CRUNFL arkiv til å presse JUM så skal Pareto/Endeavour betale meg minst 20% av gevinsten.
Hvordan jeg skal finne ut om Pareto / Endeavour brukte mitt arkiv og min informasjon til å presse JUM? Jeg kan jo bare spørre K. H. M.-Agdestein(?)...
.
APs PST overvåker nok min telefon om ikke for annet så for hevn over at jeg i 2014 fikk "noen" til å overvåke Jens Stoltenberg 24/7...
INGEN har sabotert for meg eller truet meg etter at de høsten 2014 oppdaget IP på de to automatiske nedlastingene som kom etter hver gang jeg postet noe på Engelsk i den første bloggen min:
omsvindelogbedrag.blogspot.no
Siste gang jeg skrev for "noen" i DEN perioden var 17. Januar 2016 og da var bloggen min på over 60.000 ord på "US College Graduate Level" og det var FØR Google kunne oversette en tekst brukbart.
.
APs PST vet da at jeg nå ser tilbake til min barndom og venner og naboer som OGSÅ har utviklet seg - OG sin bekjentskapskrets...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

  . 52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant No...