søndag 3. november 2019

49.) Min skryteliste som gjør meg til suverent "Norgeshistoriens Viktigste Varsler" - OG soleklar kandidat til Zola-prisen 2020. Kan noen nominere meg til Zola-prisen? . + Min skriving for Amerikansk Etterretning April 2014 - Januar 2016 kort forklart.

.
49.) Min skryteliste som gjør meg til suverent "Norgeshistoriens Viktigste Varsler" - OG soleklar kandidat til Zola-prisen 2020. Kan noen nominere meg til Zola-prisen?
.
+ Min skriving for Amerikansk Etterretning April 2014 - Januar 2016 kort forklart.
.
(Teksten forbedret 3.11.2019.)
.
Kan noen nominere meg Åsmund Agdestein - "Norgeshistoriens Viktigste Varsler" - til Zola-prisen 2020 - som utdeles den 13. Januar 2020?
Se på instrukser i 98.) i NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
"98.) Kan noen nominere meg Åsmund Agdestein - "Norgeshistoriens Viktigste Varsler" - til Zola-prisen 2020 - som utdeles den 13. Januar 2020? + Min skriving for Amerikansk Etterretning April 2014 - Januar 2016 kort forklart."
.
Zola-prisen.no
"Zola-prisen skal tildeles enkeltpersoner som åpent og uredd har avdekket eller motarbeidet forhold i Norge som truer grunnleggende verdier i det norske samfunn: >>> menneskeverd, >>> demokrati og >>> rettssikkerhet.
Enhver kan foreslå kandidater til prisen.
Emneområdet er vidt og kan f.eks. være medisin, >>> jus, klima, >>> ytringsfrihet, >>> demokrati, >>> etikk, >>> medier, >>> økonomi, >>> osv.
Begrunnelsen må ligge tydelig innenfor vedtektene. Den må også inneholde datoer/tidsavsnitt for når kandidaten utmerket seg [aktualitet]."
.
.
Her er min merittliste for 2018 og 2019 - som danner grunnlaget for nominasjon til Zola-prisen 2020:
.
1.) Trond Giske ble felt 7. Januar 2018 av "Tre tiår med AUF-Lolitasex" - varselet - som kom natt til 6. Januar 2018 på HegnarOnline.no. Det var ikke jeg som skrev varselet eller den som varslet ledelsen i AP slik at Trond Giske måtte trekke seg dagen etter at varselet kom. MEN det er jeg som sørger for at den hebephile seksualforbryteren Trond Giske ALDRI kan mani-pulere seg INN! på SMK - også...
> 85.) NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
> PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.com
.
2.) Terje Søviknes gikk UT! av Regjeringen 30. August 2018 pga min varsling - OG Terje Søviknes ble IKKE! gjenvalgt til Ordfører i Os ved lokalvalget 9. September 2019 - pga min varsling.
> 86.) NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
> PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.com
.
3.) Kristian Tonning Riise trekker seg fra all politikk etter obligatorisk å ha fullført denne Stortingsperioden - "takket være" min varsling om hans årelange seksuelle utnytting av drit fulle jentebarn i Unge Høyre og andre Ungdomspartier...
> 87.) NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
> PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.com
.
.
4.) APs Politimester i Oslo, Hans Sverre Sjøvold, fikk sparken 1. Juni 2019 pga mine skriverier om han.
> 92.) NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
> ArresterJensStoltenberg.blogspot.com (Slettet av AP/FSB 1. Juli 2019.)
> JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com
.
5.) Bente Landsnes, CEO OSE, ble sparket 1. Juli 2019 pga min mangeårige varsling om henne og "AP/Statsbanken DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS  - NTM".
> 89.) + 88.) + 90.) NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
> RuneBjerkeArresteres.blogspot.com
.
6.) Rune Bjerke, CEO DNB, ble sparket 1. September 2019 pga min mangeårige varsling om han og "AP/Statsbanken DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS  - NTM".
> 91.) + 88.) + 90.) NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
> RuneBjerkeArresteres.blogspot.com
.
7.) Ingrid Schulerud fikk sparken som Ambassadør i Belgia den 20. August 2019 pga min varsling om hennes mastermind rolle i all planlegging. - OG landssviker Ingrid Schulerud sin sannsynlige skjulte Ambassadør-rolle som mellomledd mellom Moskva og Moskvas Øyne, Ører og Stemme i NATO > NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg.
> 94.) NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
> ArresterJensStoltenberg.blogspot.com (Slettet av AP/FSB 1. Juli 2019.)
> JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com
.
8.) Tor-Aksel Busch får/fikk sparken 1. November 2019 etter min mangeårige varsling. Landssviker Tor-Aksel Busch har vært APs mann i 32 år - først APs Vise-Riksadvokat i 10 år og så APs Riksadvokat i 22 år.
> 93.) NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
> ArresterJensStoltenberg.blogspot.com (Slettet av AP/FSB 1. Juli 2019.)
> JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com
.
.
OSE ble nylig solgt til Euronext - pga min mangeårige varsling.
Oslo Børs var Norskeid i 200 år sammenhengende.
Oslo Børs ble solgt for å unngå at en kommende kollaps i den AP okkuperte Statsbanken DNB skal dra med seg "Norges viktigste handelsplass" - OSE - med seg ned i avgrunnen...
> 88.) + 90.) NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
> RuneBjerkeArresteres.blogspot.com
.
.
Sensommeren/høsten 2008 skrev jeg i nær tre måneder om Repant-svindelen privatetterforskende og skrivende ifra Ventspils i Latvia - etter å ha syklet dit fra Petropavlovsk i Nord-Kazakhstan.
MEN jeg forsto ikke da at Statsminister Jens Stoltenberg hadde gjennomført en indre AP-okkupasjon av Norge - slik at AP/DNB hadde en stat i Staten. Repant-svindelen var beskyttet av APs Politimestre i Oslo og APs Riksadvokat Tor-Aksel Busch og AP/DNBs Kredittilsyn/Finanstilsyn og AP/DNBs Økokrim. Dermed var Repant-svindelen umulig å stoppe.
.
MEN jeg sendte mine 58 deler og 310 punkt til Tomra - som dermed unngikk å betale en berettiget erstatningsutbetaling på mellom 2 og 3 MILLIARDER kroner for å bevisst og ulovlig ha holdt Repant AS, Microlux AB og Bevesys OY finansielt nede > slik at Repant AS og Microlux AB ikke fikk utvikle seg - og Bevesys OY gikk konkurs. De tre selskapene er nå RVM - som nå berettiget blir holdt nede av Tomra - fordi RVM bygger på svindel av svindlere...
.
> Ola Mæle "lever av sin anseelse" og ønsker nok å gjøre oppmerksom på at han selv ikke var en del av svindelen men at Ola Mæle ble svindlet av "Stavangers Tarveligste Drittsekk" - STD Per Kverneland.
Og at Ola Mæle ble svindlet av "Sverige Seriesvindleren" - SS Gerald Engstrøm > Systemair AB = SYSR.
>> Per Kverneland ønsker nok å påpeke at han har svindlet og bedratt aksjonærene i Repant AS samt eierne i over 10 andre selskap - fordi han ble mobbet som barn, ungdom og nå som voksen - for å være av tater-slekt.
>>> Gerald Engstrøm - som har sitt Systemair AB Bergen / Vestland kontor vel en kilometer fra der jeg bor - ønsker nok å påpeke at han er stolt over at jeg i 2008 utnevnte (Alf) Gerald Engstrøm til "Sveriges Fremste Seriesvindler".
.
Tomra skylder meg noen prosenter av mellom 2 og 3 MILLIARDER kroner for Tomra visste jo ikke selv at de tre - jeg mener to - var kriminelt oppsop og svindlere - for det er jo helt klart straffbart av Tomra å ikke rapportere organisert kriminalitet til politiet...
Men HVOR mange prosenter av mellom 2 og 3 MILLIARDER kroner skylder Tomra meg?
.
De 11 delene om Repant-svindelen - eventuelt bedraget - står i
RuneBjerkeArresteres.blogspot.com
31.1.) 1. Del om Repantsvindelen 58 deler og 310 punkt sendt i 2008 til: desken.okokrim@politiet.no
31.11.) 11. Del om Repantsvindelen 58 deler og 310 punkt sendt i 2008 til: desken.okokrim@politiet.no
.
.
Har jeg glemt noen?
.
Ææææææhhh i 2009 fratok jeg en "luring" vel 2 MILLIARDER kroner i ett selskap.
Og ææææææhhh i 2010 fratok jeg "luringen" vel 2 MILLIARDER kroner i et annet selskap.
Hun som jeg avstandsforelsket meg i her nær NHH i 1993/94 - og som er den eneste Norskfødte kvinnen som jeg noen gang har ønsket å gifte meg med - ble knabbet av "luringen" vel 10 år etter at jeg "meldte" henne MIN!
Det var først i 2017 at jeg forsto at hans kone egentlig er rettmessig MIN! - Da jeg meldte henne "Pippi! - for hon damen der!" - Første gang jeg så henne i 1993 - OG her i Bergen trumfer en "Pippi!-Melding" juridiske ekteskapsattester!
Og det var først i 2017 at hun forsto at han hun beundret grunnet min NHH professor onkel anekdoter om sin fantastiske verdens-syklende nevø > på jakt etter enda mer klokskap og livslang kjærlighet + Han hun var avstandsforelsket i i 1993/94 + Han hun både hatet og beundret i 2009/10 var en og samme person > Den (nesten) PERFEKTE ektemann!
.
Ifølge "alle" prognoser er vi gift innen ett år for å bli det ekteparet i verden med den antatt høyeste IQ-KLOKSKAP-SMARTHET-KOEFFISIENTEN. Blikk-avtalen i Februar 1994 var at vi skulle leve diametralt forskjellige liv - slik at vi utfyller hverandre perfekt erfaringsmessig. Vi emigrerer så i 2020 til USA for å utarbeide smartere og mer kostnadseffektive problemløsninger for FBI, CIA og den sittende Regjeringen - samt desimerer "The US Deficit".
Tror dere min stedatter - mentoree - blir sur på meg når jeg forteller henne at jeg har fratatt henne en fremtidig ekstra farsarv på vel 2 MILLIARDER kroner - eller drøyt 200 MUSD?
.
.
Mine aktuelle blogger er:
.
JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com
.
OMSKREVET 31. Oktober 2019:
"10 Punkt som Drepte Journalist- Lillesøster Nini Stoltenbergs Livslyst >>> Metadonselvmord."
"Nini Stoltenbergs Metadonselvmord kan Fremskynde Arrestasjonen av NATO/Landssviker Jens Stoltenberg"
"Axel og A.C. Stoltenberg MÅ få sine foreldre arrestert FØR! de KASTRERER NATO sammen med Putin/FSB!"
.
TOC / Innholdsfortegnelse:
.
.
1.) J.S. 1985 - 1989: AUF-Medlemsvindel.
2.) J.S. 1994: APs drap på Jan Wiborg. NY KONKLUSJON! Jens Stoltenberg fikk drapet på ingeniør, privatetterforsker og varsler Jan Wiborg utført > For å sette ALLE som krevde at Gardermoen skulle bli ny Hovedflyplass - bl.a NATO - i gjeld til Jens Stoltenberg og AP.
3.) J.S. 2005 - 2013 - d.d.: Indre AP og AP/DNB-okkupasjon av Norge. APs stat i Staten. - Som Statsminister Jens Stoltenberg & co fikk gjennomført.
4.) J.S. 2007 - 2019: "Den AP Okkuperte, Korrupte og Kriminelle Statsbanken DNB."
5.) J.S. 2007 - 2019: "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM. " Svindeltrekanten har påført brukerne av OSE og NTM over 100 MILLIARDER i tap. Svindeltrekanten er beskyttet av APs Riksadvokaten, AP/DNBs Finanstilsyn og AP/DNBs Økokrim. Svindelsamarbeidet DNM-OSE har utløst beregnet 100 selvmord.
6.) J.S. 2009: Stoltenberg familiens Svineinfluensavaksine Svindel utført for GlaxoSmithKlein med kick-backs fra GlaxoSmithKlein til Stoltenberg familien - i millionklassen.
7.a) J.S. 2009: Stortingsvalget 2009 ble "vunnet" av Statsminister Jens Stoltenberg/AP grunnet ulovlige velgermanipulasjoner.
7.b) J.S. Statsminister Jens Stoltenbergs bruk av alle for å få "kvalitetstemplet" de ulovlige velgermanipulasjonene ved Stortingsvalget 2009.
.
Nye oppgaver for "22. Juli-kommisjonen / Gjørv-kommisjonen":
8.a) J.S. 2011: Putin/FSBs ide: Statsminister Jens Stoltenberg ble fanget - ifølge meg - i sin egen felle ved at FSB fikk hjulpet Anders Behring Breivik for å eskalere A.B.B.s ødeleggelser 22. Juli 2011 - For dermed kunne utpresse (Statsminister) Jens Stoltenberg - like til han dør...
8.b) J.S.: Statsminister Jens Stoltenberg visste at hans nye venn Vladimir Putin sto bak bombeeksplosjonene i Russland i 1999 - og vet av Moskva hjalp Anders Behring Breivik bl.a. med 100.000 Euro.
8.c) J.S.: "Nasjonal-onanisten" Anders Behring Breivik - hjernevasket av Statsminister Jens Stoltenberg/APs "Nasjonal-narsissisme" - og hjulpet av Moskva med bl.a. 100.000 euro.
8.d) J.S.: Blikket som sier: "Jeg, Statsminister Jens Stoltenberg, er del-skyldig i 77 drap."
8.e.) Å.A.: Forelsket Alexandra Bech Gjørv seg i meg drøyt 24 år før hun ledet "22. Juli-kommisjonen" / "Gjørv-kommisjonen"? Og er hun sur på meg nå fordi "22. Juli-kommisjonen" sitt arbeid MÅ gjenopptas?
.
9.) J.S. 2014: Slik fikk Vladimir Putin/FSB - ifølge meg - presset Angela Merkel og en rekke andre NATO Lands Nasjonale Ledere for å få Jens Stoltenberg valgt til Generalsekretær i NATO:
10.) J.S. 2014 - d.d.: NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg har - ifølge meg - vært og er Vladimir Putin/FSBs Spion, Øyne, Ører og Stemme i NATO.
.
.
NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
"Utestengt: VG. BT. FLV. Aftenposten. Aftenbladet. Adressa. NRKytring. Resett. Khrono. Forskning. HO"
"1994 AP-Drapet som drepte Norge: AP/Jens Stoltenbergs: Jan Wiborg ble drept for bl.a. Dere i NATO!"
"Jeg har fått NSA til å overvåke landssvikerne Jens Stoltenberg Ingrid Schulerud 24/7 fra April 2014"
.
.
PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.com
"Tre tiår med "frivillig" AUF-Lolitasex: - Er Trond Giske Norges Jeffrey Epstein?"
"Jeg Mobbet Terje Søviknes UT! av Regjeringen. Mobber jeg AUF-Lolitasex-Giske UT! av Rikspolitikken?"
"Trond Giske, Terje Søviknes og Kristian Tonning Riise MÅ forhindres i å Mani-Pulere seg inn på SMK!"
.
.
Min første blogg var OmSvindelOgBedrag.blogspot.com
Bloggen "OmSvindelOgBedrag" bygget hovedsaklig på det jeg hadde skrevet på HegnarOnline.no (Absolutt alt på HO ble slettet etter "22. Juli".) om organisert aksje og obligasjonsvindel gjennom "AP/Statsbanken DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM". Jeg skrev det etter den da falske AP-prisen Zola-prisens retningslinjer.
Da Jens Stoltenberg hadde blitt manipulert av Vladimir Putin/FSB til å bli NATOs neste Generalsekretær, begynte jeg å skrive på Engelsk - etter avtale med min venn Brian - som jobbet med noe militært på og for den Amerikanske Ambassaden i Bangkok.
(Jeg ryddet stranden i landsbyen Ao Tan Khu 2011 - 2016. - Og Amerikanske Brian kom på langhelg en gang i måneden for hans kone er fra den strandløse nabolandsbyen Lam Ngob.)
Jeg skrev for Amerikansk Etterretning mellom April 2014 og Januar 2016 for å få NSA til å overvåke Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud 24/7. Fra 2015 startet NSA overvåking av Norges Ambassade i Brussel da jeg mener at kontakten mellom Moskva og Moskvas Øyne, Ører og Stemme i NATO > NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg > gikk via Ambassadør Ingrid Schulerud.
Ingrid Schulerud fikk sparken som Ambassadør den 20. august 2019 - og sannsynligvis har NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg blitt fratatt all makt fra omtrent samme dato.
.
OmSvindelOgBedrag.blogspot.com
"10.) Written 2016.01.17 for CIA."
- Var drøyt 60.000 ord skrevet av meg på "US College level English" - FØR Google kunne oversette en tekst forståelig.
Det var ikke før i 2017 at jeg skrev at jeg hadde skrevet for Amerikansk Etterretning.
Den Amerikanske Ambassaden i Bangkok betalte for en WiFi-sender på øyen Koh Chang for at landfaste, men kupert beliggende, Ao Tan Khu skulle få internett. Slik kunne jeg holde meg oppdatert på det som skjedde i Norge - men mitt nettbrett ble sabotert og "drept" 5 - 6 ganger på ett år - og NSA fikk IP'en til de som saboterte for meg. APs hemmelige Etterretningstjeneste - "APST" - og/eller FSB KVALITETSSTEMPLET mitt arbeid overfor Amerikansk Etterretning - og det var jeg taktnemlig for... Bloggen ble imidlertid skrevet i Trat - 32 kilometer fra Ao Tan Khu - på "sikkert" internett...
.
Jeg fikk avsatt Ambassadør Ingrid Schulerud den 20. August 2019 - 7 uker før ny Ambassadør var på plass.
Sannsynligvis har jeg allerede fått avsatt NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg - men det er for pinlig for FOR mange NATO lands leder - inkludert Statsminister Erna Solberg - så NATOs Generalsekretær Jens Stoltenbergs avgang blir holdt hemmelig - mens han har fått streng beskjed om kun å sitte på sine hender i sitt NATO kontorarrest...
.
.
NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
.
85.) AUF-Lolitasex-varselet som felte Trond Giske: . Det var ikke jeg som skrev varselet eller den som varslet ledelsen i AP slik at Trond Giske trakk seg dagen etter at varselet kom. MEN det er jeg som sørger for at den hebephile seksualforbryteren Trond Giske ALDRI kan mani-pulere seg INN! på SMK - også...
86.) Terje Søviknes gikk UT! av Regjeringen pga min varsling OG ble IKKE! gjenvalgt til Ordfører i Os pga min varsling.
87.) Kristian Tonning Riise trekker seg fra all politikk etter obligatorisk å ha fullført denne Stortingsperioden - "takket være" min varsling om hans årelange utnytting av drit fulle jentebarn i ungdomspartiene...
88.) Min varsling om AP/DNBs okkuperte og kriminelle Oslo Børs - førte til salget av OSE til Euronext. . Det var høsten 2009 at jeg oppdaget at Norges viktigste handelsplass OSE samarbeidet med DNM i aksjesvindel og at DNM og OSE samarbeidet med NTM i obligasjonsvindel. . P.g.a. min varsling ble svindelsamarbeidet brutt ved at OSE/VPS ble solgt til Euronext nå i 2019 - for å bryte opp "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM".
89.) Bente Landsnes, CEO OSE, ble sparket 1. Juli 2019 pga min mangeårige varsling. Statsminister Jens Stoltenberg plasserte Bente Landsnes, Statsbanken DNBs Konserndirektør for IT og Betalingtjenester, som Administrerende Direktør ved Oslo Børs og Konsernsjef i Oslo Børs VPS Holding. Dermed startet Statsminister Jens Stoltenberg forarbeidet til AP/DNBs Svindeltrekant allerede 1. Januar 2006. AP/DNB tok så kontroll over Norges viktigste handelsplass Oslo Børs/VPS.
90.) Statsminister Jens Stoltenberg og APs Rune Bjerke tok DNB som gissel i 2007 - for DNB er "Too big to fail!" Gisseltaking tolereres ikke slik at "gisselet" DNB vil bli tvangsoppløst - og Jens Stoltenberg, Rune Bjerke og Bente Landsnes arresteres... . Rune Bjerke og Bente Landsnes skapte "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM".
91.) Rune Bjerke, CEO DNB, ble sparket 1. September 2019 pga min mangeårige varsling. Statsminister Jens Stoltenberg plasserte Rune Bjerke - sin aller, aller beste AP-venn, forlover og tvillingsjel - som leder for Statsbanken DNB 1. Januar 2007. Rune Bjerke skapte sammen med Bente Landsnes svindelsamarbeidet DNM-OSE og etterhvert kriminaliserte de Norsk"Tillits"Mann - NTM - og "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM" var komplett.
92.) APs Politimester i Oslo, Hans Sverre Sjøvold, fikk sparken 1. Juni 2019.
93.) APs Statsadvokat Tor-Aksel Busch fikk sparken 1. November 2019.
94.) Ingrid Schulerud fikk sparken som Ambassadør i Belgia den 20. August 2019. - Men INGEN i Norge har rapportert om oppsigelsen... Det tok 7 uker før en ny Ambassadør, Per Strand Sjaastad, var på plass i Brussel...
95.) Jens Stoltenberg er sannsynligvis avsatt som NATOs Generalsekretær - pga min mangeårige varsling.
96.) Min skryteliste som gjør meg til suverent Norgeshistoriens Viktigste Varsler:
97.) Zola-prisen eksisterte for at AP kunne få navnene på varslere som kunne bli et problem for APs indre okkupasjon av Norge = AP/DNBs stat i Staten. . Er Zola-prisen nå fri - eller eksisterer den fremdeles KUN som APs varslerpris?
98.) Kan noen nominere meg Åsmund Agdestein - "Norgeshistoriens Viktigste Varsler" - til Zola-prisen 2020 - som utdeles den 13. Januar 2020? + Min skriving for Amerikansk Etterretning April 2014 - Januar 2016 kort forklart.
.
Forøvrig har jeg den høyest registrerte IQ-KLOKSKAP-SMARTHET-KOEFFISIENTEN i Norge...
.
.
Billedresultat for jens stoltenberg
.
.
Ifølge meg skal landssviker, morder, svindler og selvmordutløser Jens Stoltenberg dømmes til:
21 års fengsel
+ Riksrett
+ Okkupasjonsrett
= Jens Stoltenberg vil derfor - ifølge meg - sannsynligvis aldri bli løslatt fra fengsel.
.
- Okkupasjonsrett dom blir satt til minimum/maksimum 10 års fengsel HVIS Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP-okkupasjon av Norge var KUN en okkupasjon for AP og AP/DNB.
- Okkupasjonsrett dom blir satt til minimum/maksimum 20 års fengsel HVIS Statsminister Jens Stoltenbergs indre AP-okkupasjon av Norge var en okkupasjon i påvente av en militær okkupasjon av militære styrker fra Vladimir Putin/FSB/Russland.
- Okkupasjonsrett dom er endelig og kan ikke ankes av den dømte, men en frifinnelse kan ankes av Staten - i det uendelige.
- Dommere med uakseptable domsresultat vil selv bli stilt for retten.
Capice!?
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

  . 52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant No...