tirsdag 1. oktober 2019

40.) Jeg oppdaget AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM for 10 år siden. . Nå i September 2019 er det 10 år siden jeg satt i Sircesi i Istanbul og avslørte AP/Statsbanken DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM. En APs Riksadvokat, AP/DNBs Finanstilsyn og AP/DNBs Økokrim beskyttet Svindeltrekant som har svindlet brukerne av OSE og NTM for tilsammen flere hundre MILLIARDER kroner siden 2007/2008. OG et hovedsvindelsamarbeid mellom DNM og OSE som har utløst beregnet 100 fortvilelse-selvmord blant Norske aksjeinvestorer.

.
40.) Jeg oppdaget AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM for 10 år siden. .
Nå i September 2019 er det 10 år siden jeg satt i Sircesi i Istanbul og avslørte AP/Statsbanken DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM.
En APs Riksadvokat, AP/DNBs Finanstilsyn og AP/DNBs Økokrim beskyttet Svindeltrekant som har svindlet brukerne av OSE og NTM for tilsammen flere hundre MILLIARDER kroner siden 2007/2008.
OG et hovedsvindelsamarbeid mellom DNM og OSE som har utløst beregnet 100 fortvilelse-selvmord blant Norske aksjeinvestorer.
.
(Innlegget skrevet 7. November 2017 - teksten er hentet fra OmSvindelOgBedrag fra 2014 - omskrevet 16. Juni 2018 og 1. Oktober 2019.)
. Mine mange HO varsel om AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM. . 3. September 2009 oppdaget jeg at OSE hjalp DNM i en liten dags svindel i pharmasiselskapet Algeta. . Tilsammen tjente Statseide DNB og AP mangfoldige milliarder kroner både over og under bordet da Algeta ble solgt til Bayer. . "ALGETA OB svindlet for DNM i bookbuilding-svindelen" Innlegg av: NFL 98/2 (10.09.09 22:41 ), lest 3453 ganger . Så letet jeg etter GROVT svindelsamarbeid mellom DNM og OSE i andre selskap. Jeg fant det i AGI/Artumas, NEXUS og CRU/Crew Gold. . DNM - OSE svindelsamarbeidstrådene i AGI, NEXUS og CRU beskrev hvordan TOTALT unødvendige og utspekulert utpsykende børspauser ble brukt til å KNUSE både kurs og aksjonærer: . "AGI+DNM+Oslo Børs deltar i BEVIST underslagsvindel" Innlegg av: NFL 98/2 (12.09.09 20:57 ), lest 1709 ganger . "6+3 Oslo Børs BEVISTE svindelbørspauser i NEXUS" Innlegg av: NFL 98/2 (13.09.09 20:57 ), lest 1457 ganger . "CRU JUX+DNM+OB svindelbørspause 10.nov.2008" Innlegg av: NFL 98/2 (15.09.09 22:55 ), lest 1631 ganger . Jeg populariserte de 8 beste/verste svindelbørspausene i en tråd: . "TOP 8 Oslo Børs svindelbørspauser tilpasset DNM svindel" Innlegg av: NFL 98/2 (20.09.09 20:58 ), lest 1881 ganger . Fra tidligere hadde jeg oppdaget at NTM (Norsk Tillitsmann) hjalp DNM i svindel av obligasjonseierene i AGI/Artumas, dermed var Svindeltrekanten et faktum - oppdaget og avslørt av meg i September i 2009. . "Norsk Tillitsmann ASA eid av DnB NOR" Innlegg av: Artist (08.08.09 14:58 ), lest 3117 ganger . "Hvor svindler Norsk Tillitsmann obligasjonseierne?" Innlegg av: NFL 98/2 (07.03.10 16:32 ), lest 2069 ganger . Det som var det interessante var at DNM-OSE-NTM gikk SÅ hardt og SÅ åpent frem at de BEVISTE at de var beskyttet. "De er beskyttet av mektige DNB" tenkte jeg AP-naivt, mens min underbevissthet fortalte meg at DNB ikke er mektige nok til å kunne beskytte Svindeltrekanten... . For KUN "mitt eget" eks-parti AP - med sin kontrollfrik-AP-nepotisme - er mektige nok til å kunne beskytte noen "100%" i Norge. Det gjaldt da de satt med Regjeringsmakten OG det gjelder NÅ etter valg"tapet". . Allerede 26. September 2009 med "FMK" og "SMK" hadde jeg mistanke om hvilke problemer Norge sto overfor: . "OBJAKT: DnB NOR og OB/VPS/FMK/SMK/KT" Innlegg av: NFL 98/2 (26.09.09 16:57 ), lest 459 ganger . 5. Mai 2010 sikter jeg rett mot AP og Statsminister Jens Stoltenberg sin plassering av Rune Bjerke som sjef for den Statseide AP-banken DNB 1.januar 2007: . "Organisert kriminalitet i DNM/OB/NTM f.o.m. 2007?" Innlegg av: NFL 98/2 (05.05.10 15:24 ), lest 2200 ganger . AP ville selvfølgelig IKKE beskytte slik organisert svindel uten at AP selv sto bak DNBs Svindeltrekant og at derfor AP mottar flesteparten av svindelmilliardene. . Det er ikke vanskelig å sabotere etterforsking. AP/DNB/annen organisert økonomisk kriminalitet plasserer en sabotører med instruksjon om å sabotere alt som vil avsløre Svindeltrekanten, AP og annen økonomisk kriminalitet som AP/DNB/OSE har godtatt... . Kredittilsynet/Finanstilsynet sluttet jeg å stole på etter en mail jeg fikk i Mai 2008: . "OBJAKT: Kredittilsynet fratas bevilgningen! NFL overtar" Innlegg av: NFL 98/2 (19.12.08 14:14 ), lest 670 ganger . Økokrim sluttet jeg å stole på etter en svært høflig mail jeg fikk i januar 2010: . "Økokrim vs. NFL 98/2" Innlegg av: NFL 98/2 (23.01.10 10:53 ), lest 2839 ganger . . Zola-prisen: >A&M Avdekket eller Motarbeidet< Bloggen omsvindelogbedrag.blogspot.no er skrevet etter APs falske varslerpris "Zola-Prisen". Zola-Prisen eksisterer KUN for at AP skal kunne kartlegge varslere som er - eller kan bli et problem for AP og "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB". . Å investere i aksjer ga meg en mulighet til å tjene penger i Norge - og skatte til Norge - mens jeg syklet i utlandet. Svindelsamarbeidet mellom DNB/Rune Bjerke/DNM og OSE/Bente Landsnes/VPS tok ifra meg den muligheten... . Av aksjene som jeg bruker som eksempler i bloggen, har jeg aldri eid aksjer i CRU/Crew Gold, PGS, REC eller NEXUS. I ITX/Intex Resourses tapte jeg en bagatell. I AGI/Artumas tapte jeg en bagatell. I Algeta tapte jeg over 20.000 kroner på en gearet daytrade. - Men uten det tapet hadde jeg ikke oppdaget at OSE/Bente Landsnes/VPS hjelper DNB/Rune Bjerke/DNM i investorsvindel og investorbedrag... . I Repant aksjesvindelen tapte jeg vel 520.000 kroner - som var arven min etter min mor, storesøster til NHH Professor B.B. (NHH: 1968-1994). Repant AS/ Microlux AB/ Bevesys OY VS Tomra AS svindelen var Rune Bjerke sin aller første investorsvindel. Selskapet Repant AS ble børsnotert den 3. Januar 2007. . DNB/Rune Bjerke/DNM og OSE/Bente Landsnes/VPS hjalp den legeutdannede investorsvindleren milliardær Ola Mæle, den Stavangerske (serie?)investorsvindleren millionær Per Kverneland og milliardær(SEK), styreformann SYSR, 42% eier Systemair AB seriesvindler Gerald Engstrøm med å fra svindle aksjonærene selskapet Repant AS / Microsoft AB / Bevesys OY etter at aksjonærene hadde betalt for utviklingen av pantemaskinene og selskapet. . Selskapet RVM har et milliardkrav mot Tomra AS for å ha holdt de tre selskapene nede. Tomra AS har allerede fått en EU dom på 24 millioner Euro som baner vei for søksmålet. . Jeg regner med at om fem år er jeg største private aksjonær i RVM med 10% av aksjene takket være min ti år lange kamp mot de tre investorsvindlerne AP/DNB/DNM og OSE/VPS. De resterende 90% av selskapet RVM eies da av de andre svindlede eks Repant-aksjonærene. . Dataene, som jeg brukte i min privatetterforsking av svindelene, fant jeg blant annet hos Oslo Børs, Netfonds og fra selskapenes hjemmesider. . . Hovedsvindelene fra den opprinnelige OmSvindelOgBedrag.blogspot.no som kom i Februar 2014: . 6.1 A&M: Svindeltrekanten DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM i AGI/Artumas svindelen. "J'accuse!" . 6.2 A&M: AGI: Norgesrekord(?) i DNM - OSE - NTM ledet svindel. Den falske børspausen KNUSTE kursen -77% FRA DEN ENE HANDELEN TIL DEN NESTE i AGI/Artumas svindelen! "J'accuse!" . 6.3 A&M: Norsk "Tillits"mann i AGI/Artumas svindelen. "J'accuse!" 7.1 A&M: Svindeltrekanten DNM - OSE - NTM i NEXUS svindelen. "J'accuse!" . 7.2 A&M: 9 svindelbørspauser kvelte aksjonærenes og obligasjonseiernes håp i Nexus svindelen. "J'accuse!" . 8.1 A&M: Svindeltrekanten, Norges Fremste Seriesvindler JUM og OSE sin falske børspause kursknusing i CRU/Crew Gold svindelen. "J'accuse!" . 8.2 "Den -97,1% kurskollapsen i CRU/Crew Gold, som kom i de 21 månedene JUM satt i styret, kom p.g.a. resesjonen!" . 9.1 A&M: Slik jaget jeg Norges Fremste Seriesvindler, JUM, ut av CRU svindelen. "J'accuse!" . 9.2 A&M: Slik jaget jeg Norges Fremste Seriesvindler, JUM, ut av ITX/Intex Resourses svindelen. "J'accuse!" . 10. A&M: NFS, JUM og "Selvfinansierende underslagsvindel" forklart med eksempel i ITX. "J'accuse!" . 11. Avdekket: NFS, JUM i PGS svindelen. "J'accuse!" . 12. A&M: 50 tråder om NFS, JUM = Norges egen "Bernie Madoff". "J'accuse!" . 13. A&M: PGS/CRU/ITX - og NFS, JUM historien gjentar seg i REC... "J'accuse!" . 14. A&M: Beskrivelsen av OBJAKT-arkivet beskriver NFS, JUM, sin personlighet... "J'accuse!" . 15. Avdekket: Eksempel på DnB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS dagssvindel: ALGETA. "J'accuse!" .
. > AP/DNB/OSE kveler Menneskeverdet i Norge! "J'accuse!" 16. Menneskeverdet: Den ytterste konsekvensen for de aller, aller svakeste aksjesvindelofrene. "J'accuse!" . > AP kveler Demokratiet i Norge! "J'accuse!" 17.1 Demokratiet: APs valgfusk 2009 vs. frie 2013. "J'accuse!" 17.2 Demokratiet: APs udemokratiske folkefengsel: "APs kontrollfrik-nepotistiske formynderstat "Norge den siste Sovjetstat"". "J'accuse!" 17.3 Demokratiet: Aksjesvindel finansierer APs kontrollfrik-nepotistiske formynderstat. "J'accuse!" 17.4.1 Demokratiet: AP overvåker Høyre og Frp. "J'accuse!" 17.4.2 Demokratiet: "- Norsk overvåking imponerer NSA." 17.5 Demokratiet: AP og annen organisert kriminalitet har redaksjonell kontroll over hovedpressen. "J'accuse!" 17.6 Demokratiet: AP sverter/saboterer politiske diskusjonsfora for å skremme vekk seriøse debattanter og seriøse lesere. "J'accuse!" . > AP kveler Rettssikkerheten i Norge! "J'accuse!" 18.1 Rettssikkerheten: AP lar kriminelle kontrollere noen av Norges viktigste kontorer. "J'accuse!" 18.2 Rettssikkerheten: AP tilrettelegger, beskytter og forhindrer fengsling av bl.a. NFS. "J'accuse!" 18.3 Rettssikkerheten: La meg videre etterforske og kartlegge "AP og annen organisert økonomisk kriminalitet"! 18.4 Rettssikkerheten: [SvindlerGenerasjonen] 1941-1960 vs. Generasjon X 1961-1980. . [4. DEL: Zola-prisen: >Åpent og Uredd<] . 19. Å&U: Jeg er Åpen OG Uredd. 20. Å&U: Nominer meg til Zola-prisen 2014? 21. Å&U: Våkn opp! Mail meg! Støtt meg!(Dere kan ikke alle være gjerrige og blakke...) Politianmeld meg for "injurierende påstander"! 22. Å&U: “Slumdog millionair–prinsippet". CV'en/"selvbiografien" til en som IKKE er en rasist. Intet "A4 menneske" hadde greid å avsløre APs og DNBs svindeltrekant og bl.a. Norges Fremste Seriesvindler og kanskje også Sveriges Fremste - og gjerrigste - Seriesvindler... 22.1 Å&U: Norges Fremste Langdistansesyklist 1961 - 1987: 22.2 Å&U: Norges Fremste Langdistansesyklist 1988 - 2008: 22.3 Å&U: Norges Fremste Langdistansesyklist høsten 2008 - d.d.: . [5. DEL: Trådslutt.] . 23. Innholdsfortegnelsen repetert. 24. Tråden veldig kort oppsumert. + Innsiderkommentar m.m. . . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

  . 52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant No...