søndag 6. oktober 2019

41.) Skal vi la DNB kollapse - som den kriminelle AP-søppelbanken den er? Kommentar fra Forskning.no:

.
41.) Skal vi la DNB kollapse - som den kriminelle AP-søppelbanken den er?
.
Kommentar fra Forskning.no:
.
Hvordan kan du bli kvitt kredittgjeld?
.
Detected as spam Thanks, we'll work on getting this corrected.
.
1. Del:
.
- Norges problemer er mer enn privatpersoners høye gjeld...
.
- Jeg kan la DNB kollapse slik at DNB aksjen blir verdiløs, innskuddene går tapt (Banksikringsfondet dekker 1(?) million av hvert innskudd) - og all gjeld fra privatpersoner til DNB annulleres...
- Er det uansvarlig å la DNB kollapse - som en advarsel til andre land som kan komme i liknende situasjon som Norge - OG som en advarsel til Norges Fremtid?
- Bruk opp eller ned stemme ved å klikke på "Opp!" - eller "Ned!"
.
- Jeg har privatetterforsket aksje- og obligasjonssvindler siden 2007 da jeg selv ble et svindeloffer. For 10 år siden satt jeg i Istanbul og avslørte AP/DNBs Svindeltrekant DNB/DNM - OSE/VPS - NTM.
- Statsminister Jens Stoltenberg/AP plasserte sin aller beste AP-venn og tvillingsjel, Rune Bjerke, som sjef for den Statseide banken DNB den 1. Januar 2007. Rune Bjerke startet så et svindelsamarbeid med AP okkuperte Oslo Børs, Norges viktigste handelsplass, for organisering av aksjesvindel. Sammen startet DNB/OSE et samarbeid med NTM for organisering av obligasjonsvindel også.
- Siden 2007/2008 har AP/Statsbanken DNB svindlet brukerne av OSE og NTM for flere hundre MILLIARDER kroner - som Statsbanken DNB skal erstatte - til egenkapitalen er tapt.
- I tillegg skal DNB erstatte de etterlatte etter beregnet 100 selvmord utløst av det rå og hensynsløse og beskyttede hoved svindel samarbeidet mellom DNM og OSE. Da går også DNBs "Goodwill" tapt slik at banken like gjerne avvikles.
.
- AP/DNBs Svindeltrekant er beskyttet av Riksadvokaten - som har vært APs Riksadvokat i 22 år! Og beskyttet av AP/DNBs Finanstilsyn og AP/DNBs Økokrim.
.
- Som barn kjente jeg Erna gjennom hennes 16 dager yngre Åstveit fetter min nabo, beste venn og 9 år som klassekamerat. Jeg tror hun står bak salget av OSE til utlandet.
- Jeg bor ett bak DNBs hovedkontor for Bergen og Vestlandet og en dag gikk jeg inn for å advare de mot å arbeide i en bank som kollapser samtidig som man eier verdiløse aksjer - dvs tap av jobb og formue samtidig. Men så ble jeg sur og skjelte ut Rune Bjerke etter noter - før jeg ble geleidet ut. - Mindre enn en uke senere kom børsmeldingen om Rune Bjerkes avgang...
.
- Statsminister Jens Stoltenberg og DNB sjef Rune Bjerke tok i realiteten Statsbanken DNB som gissel. Jeg liker ikke gisselsituasjoner der gisseltakerne slipper unna - så jeg ønsker nå å la Statsbanken DNB kollapse - som en lærepenge til andre land OG som en lærepenge til Fremtidens Norge.
.
- Statsminister Jens Stoltenberg lurte Norges befolkning til å tro på "APs Nasjonal Narsissisme" - og myten om Norge som den perfekte Nasjon.
- Dermed ble Norges befolkning "Nasjonal-narsissister" og de ytterliggående rasistene; "Nasjonal-onanister"...
.
.
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein  Åsmund Agdestein  6 hours ago
.
2. Del:
.
- Trygve Hegnar sa på slutten av August i en rentekommentar nærmest at Norsk skipsfart og annet kollapser hvis DNB kollapser - men hvordan kan det være mulig?
.
- Nå på tirsdag snakket jeg med en professor i økonomi fra NHH - men det var kjærlighetsrelatert - da jeg forsøker å bli gift med en kollega av henne i Oslo - som jeg avstandsforelsket meg i her nær NHH for 26 år siden... Professoren fra NHH - som har samarbeidet bl.a. med Eva Joly snakket i sitt foredrag om den tilliten vi har til hverandre - og hvor lett det er å utnytte den tilliten for kriminelle.
.
- Ifølge meg er det best å la DNB kollapse - og så rydde opp i konsekvensene etterhvert. Min mors lillebror var professor på NHH fra 1968 til sin død i 1994 - så jeg kan ikke spørre han til råds...
.
- Forøvrig har jeg Norges høyeste IQ(135) - Klokskap (92 land reist) - Smarthet(150.000 kilometer syklet utenom Vest-Europa og beregnet 2000 forskjellige steder overnattet) - Koeffisient. Gjennomsnitts-nordmannen har en SÅ lav IQ-KLOKSKAP-SMARTHET-KOEFFISIENT at vedkommende regnes som mentalt tilbakestående i mere enn halvparten av verdens nasjoner. - Og DET medførte at tvillingsjelene Jens Stoltenberg/Rune Bjerke kunne utnytte dere alle - HELT ustraffet...
.
Søk på som ett ord:
JensStoltenbergsKriminelleCV
Og/eller:
RuneBjerkeArresteres
.
- Skal vi la DNB kollapse?
Bruk opp eller ned stemme ved å klikke på "Opp!" - eller "Ned!"
.
.
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein  Åsmund Agdestein  2 hours ago
.
- For snart 50 år siden lærte jeg om "Dansen rundt gullkalven" og skjebnen til "Sodoma og Gomorra". Noen kilometer unna lærte Erna det samme. Et sted underveis sluttet skolene å lære sine elever om historiske feiltrinn - og dets konsekvenser...
.
- Nordmenns "Dans rundt gullkalven" er Norges tilsynelatende fortreffelighet som verdens beste og rikeste Nasjon OG Norge som "Fredsnasjonen Norge". Et av de grelleste eksemplene på "Nasjonal-narsissisme" og "Nasjonal-onanisme" var det A.B.B. som sto for - fremhjulpet av "noen" i 2011.
.
- Statsminister Jens Stoltenberg & co utnyttet Nordmenns selvgodhet og påståtte fortreffelighet til å skape en stat i Staten.
.
- Norge ble rikt gjennom "dumb luck" og Norge fikk Fredsprisen til utdeling fordi Alfred Nobel stolte ikke på sine landsmenn i krig og fred OG fordi Alfred Nobel misforsto det Norske lynne...
.
- Norges "Sodoma og Gomorra" ligger i Oslo og kalles "Stortinget".
- Enkelte Stortingsrepresentanter og andre Rikspolitikere voldtar 16 år gamle jentebarn i Ungdomspartiene og begår juridisk voldtekt av mindreårige - men villige - jentebarn i Ungdomspartiene.
- Ustraffet - naturligvis...
.
"Dansen rundt gullkalven" er dansen rundt den skjult kriminelle søppelnasjonen Norge. Og "Sodoma og Gomorra" er representert ved Stortingsrepresentanter og Norges Rikspolitikere...
Søk på som ett ord:
PolitikerforaktMeTooBarn
.
.
Åsmund Agdestein
Åsmund Agdestein  Åsmund Agdestein  2 hours ago
.
- APs hemmelige og ulovlige Etterretningstjeneste fikk sensurert vekk 1. Del fordi de ikke liker at jeg skriver om AP/DNBs Svindeltrekant ELLER at jeg skriver at det var jeg som fikk NSA til å overvåke Jens Stoltenberg og hans mastermind kone 24/7 fra April 2014 og - Fullt berettiget! - overvåket Norges Ambassade i Brussel fra 2015.
.
- Det samme som sto i 1.Del står også på slutten av RuneBjerkeArresteres-bloggen...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

  . 52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant No...