mandag 21. mai 2018

35.) Statsminister Jens Stoltenberg/AP tok Statsbanken DNB som gissel. - Derfor tør ikke Statsminister Erna Solberg avsløre APs indre okkupasjon av Norge.

.
35.) Statsminister Jens Stoltenberg/AP tok Statsbanken DNB som gissel. - Derfor tør ikke Statsminister Erna Solberg avsløre APs indre okkupasjon av Norge.
.
Statsminister Jens Stoltenberg gikk fra plagsom AP-nepotisme til en regelrett AP-okkupasjon av Norge.
Finansieringen av APs stat i Staten skjer gjennom
"Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB"s
"Svindeltrekant: DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM."
.
Svindeltrekanten, utleid til Norske og utenlandske svindlere inkludert Vladimir Putin / Rosneft / Gazprom, har sannsynligvis påført brukerne av OSE og NTM tilsammen flere hundre milliarder kroner i tap siden 2007/2008 - tap DNB skal erstatte til det ikke finnes flere verdier igjen i DNB og det blir Statens oppgave å erstatte resten.
.
Statsminister Erna Solberg - som jeg kjente som barn - er fremdeles feig og tør derfor ikke avsløre APs indre okkupasjon av Norge da det vil medføre at
"Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB" blir 100% Statseid slik at over 40.000 DNB aksjonærer - ifølge meg - får sine DNB aksjer nullet.
.
I 1993 lekte jeg meg selv med DNB B-aksjen og jeg fikk solgt nesten alle mine aksjer til 94 øre dagen før Hvistendahl & Co nullet DNB B-aksjen. DNB Preferanse-aksjen overlevde selv om også den burde ha blitt nullet.
Jeg husker selv sytingen til mange av de DNB aksjonærene som rettferdig fikk sine B-aksjer nullet - og jeg forventer enda mere syting fra de svindelprofitørene med DNB aksjer når de får sine DNB aksjer - rettferdig ifølge meg - nullet...
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
"[ AP + Rune Bjerke + OSE + NTM + Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB. ]"
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

  . 52.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant No...